SGV doet mee met de Grote Clubactie!

Dit jaar verkopen wij weer loten met de Grote Clubactie. De vereniging zet met z’n allen de schouders eronder. Wij sparen om de stijging van de kosten voor de huur van het veld en zaal te kunnen betalen, zodat we kunnen blijven korfballen zonder dat de contributie extreem omhooggaat.
Let op: de landelijke startdatum van de Grote Clubactie is op zaterdag 21 september! Vanaf 21 september mag je pas beginnen met verkopen.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media. Dit is de verkooppagina van SGV: //lot.clubactie.nl/lot/chr.-korfbalveren.-sport-geeft-vreugde–sgv-/121250

Vorig jaar haalden we ruim € 1.500,- op! Met deze ongekend hoge opbrengst zijn we naar Jumpsquare geweest. We hopen het bedrag van vorig jaar te evenaren!