Seizoen 2024-2025 is van start

Na de eerste trainingen had de jeugd van SGV vandaag SGV een leuk openingstoernooi bij Victum in Houten! Voor de F1 was het voor het eerst dat zij een echte wedstrijd mochten spelen. Coaches Jessie en Sem waren erg tevreden. Het vangen en het gooien ging al erg goed!

De E1 en E2 speelden samen als de E1. Dat was weer als vanouds gezellig. Bij de C1 lukte het Bram om een doelpunt te maken, hopelijk lukt dat zijn teamleden ook in de competitie. De B1 heeft met meerdere invallers gespeeld, maar dat ging prima. Er zijn mooie doelpunten gescoord met als resultaat: één gewonnen wedstrijd en één gelijkspel. De A1 was ook niet helemaal compleet. Gelukkig wilde Mathijs nog wel een keer meedoen met zijn oude team. Ook daar veel mooie doelpunten en twee gewonnen wedstrijden als gevolg.

SGV 1 speelde tegen Corvers op het goed gemaaide gras. Dat was vooral wennen aan elkaar, maar heel fijn om weer een wedstrijd te kunnen spelen na al die weken zomervakantie. Over de eindstand hebben we het even niet… Christiaan bedankt voor coachen.

De Kangoeroes zijn vandaag ook weer begonnen daarmee is echt iedereen weer van start gegaan!

Fijn seizoen 2024-2025!